Răspunsuri

2014-10-23T21:23:04+03:00
Personaj literar, narator,plat,profund,erou,caracter literar
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:26:35+03:00
Personajele pot fi:
1. După raportul cu realitatea:
- fictive
- istorice
- imaginare
- arhetipale ( sunt prezente ca o amintire )
2. După semnificație:
- pozitive ( reflectă binele )
- negative ( reflectă răul )
3. După rolul îndeplinit în operă:
- principale
- secundare
- episodice ( apar în secvențe)
4. După mobilitate:
- mobile ( se schimbă pe parcurs ) ( dinamice )
- imobile ( nu se schimbă ) ( statice )
5. După complexitate:
- plate ( construite în jurul unei idei )
- rotunde ( surprind cititorul )
6. După construcție:
- individuale ( un singur individ )
- colective ( mai mulți )
Sper că te-am ajutat!

15 4 15