-----------------------------------------------------------Materie :Religie------------------------------------------------
4. Enumera conditiile care trebuie implinite pentru ca Taina Spovedaniei sa -si atinga scopul.

Rog seriozitate,va rog numai daca stiti imi raspundeti.Firar ea de materie ,nu ii vad rostul ...

2

Răspunsuri

2014-10-23T21:20:36+03:00
Ca taina spovedaniei sa decurga bine crestinul ortodox trebuie sa spuna numai adevarul pt ca e pacat sa minti intr-o biserica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:38:07+03:00
Ca taina spovedaniei sa decurga bine trebuie ca crestinul sa spuna adevarul caci odata ce merge la medic sa nu plece nevindecat apoi sa indeplineasca canonul de pocainta pe care il da preotul , si sa il faca cu sufletul deschis dupa ce indeplineste canonul nu e necesar sa te uiti la tv sau pe net cel mai bine e sa stai in liniste si sa te pregateste pentru taina inpartasaniei.
4 4 4