Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T20:58:36+03:00
Temperatura se masoara in SI in Kelvin si masa in SI .... nu mai stiu :))) iti dau rasp in comm dupa ce ma uit in caiet

mersi...dar temperatura nu se poate masura in grade?
In grade kelvin ca exista si grade celsius si farenhite ... Si in [T]si=Kelvin
si [m]=Kg
Ok...mersi! :)
Npk
2014-10-23T21:01:47+03:00
Poi m masa si t tempratura