Răspunsuri

2014-10-23T20:58:22+03:00
Ei mereu au ultimul cuvant
-Tu trebuie sa intelei de cuvant!
Trebuie sa il crezi pe cuvant
ai gresit
spune unde am gresit
te rog spune
ce gata e bun
al tale sunt bune
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T20:59:48+03:00
Persoana mai in varsta si mai experimentata are mereu ultimul cuvant.
Copilul ei intelege de cuvant.
Prietenii mei se cred pe cuvant.
Sper ca te-am ajutat!
5 4 5