Ajutatima si pe mn care sunt epitetele din poezia lacul de mihai eminescu ? va dau poezia cum o am schrisa in cartea de romana lacul codrilor albastri
nuferi galbeni il incarca
tresarind in cercuri albe
el cutremura o barca



(m.eminescu-lacul)


2

Răspunsuri

2014-10-23T20:54:04+03:00
Poi este doar unu cercuri albe
A da si codrilor albastri nu il vazusem
cum te numesti si ce clasa esti ? esti din scoala gimnaziala numarul 1 din branesti ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T20:55:29+03:00
Codrilor albastri
nuferi galbeni
cercuri   albe
trebuie la toata poezia sau numai la cit ai scris?
eu poiezia o am
pai doar cercuri albe sunt epitete ? esti din scoala gimnaziala nr 1 branesti ? si cum te chiama in realitate ? ce clasa esti ?
imbinarea unui subst. cu un adjectiv sau a unui verb cu un adverb pentru a spori expresivitatea se numeste epitet
mersi