Răspunsuri

2014-10-23T20:54:22+03:00
Aseara ne-am uitat la o comedie.
Aceasta comedie trebuie sa ia sfarsit.(prefacatorie)
Matusa mea  a primit o apa de colonie.
La istorie am vorbit despre colonia britanica.
El s-a mutat intr-un nou imobil
Cand sta asa imobil ne sperie si ne ingrozeste.
Acesta are trasaturi tipice familiei sale.
Noi completam formulare tipice.
Sper ca te-am ajutat!

multumesc mult imediat cum voi putea selecta cel mai bun raspun til voi da
Cu multa placere! ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T20:59:57+03:00
1. Colonie = grup de oameni grupate într-o cetate
Colonia romană era organizată strategic.
Colonie = apă de colonie, lichid parfumat.
Apa de colonie era din mentă și trandafir.
2. Comedie = bazaconie
Copilul a făcut o comedie în momentul în care a vărsat dulceața pe pantofii musafirului.
Comedie = spectacol
Comedia a fost impresionant de atractivă și amuzantă.
3. Imobil = fix
Autoturismul a devenit imobil în urma defectării motorului.
Imobil = imobiliar.
Imobilul a fost cumpărat în zona Bucureștiului. 
4. Tipic = specific
Județul Dolj este tipic organizat României.
Tipic = normă
Tipicul artei clasice este bine definit.


9 4 9