Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T11:17:45+02:00
Floarea-brumei · floare-de-colț sau floarea-reginei ·floare-de-leac · floarea-doamnei · floare-domnească · flori-de-paie, floarea-cucului,floarea-paștilor ,floarea-calugarului,
coada-calului .coada-cocoșului , coada-mielului coada-mâței,coada-mâței-de-baltă,coada-racului,coada-zmeului,coada-rândunicii
1 5 1
2014-02-27T11:55:26+02:00
Floarea-soarelui, floare-de-nu-ma-uita. floare-domneaca,floarea-Pastelui..floarea-de-colt..floarea-reginei.expresie floarea varstei...copil din florii,floare la ureche
coada-soricelului..coada-calului,coada-vacii,coada--vulpii,coada-randunicii..coada-cocosului

expresii a da din coada..a calca pe coada..a trage mata de coada

ti-am dat si expresii..deoarece se cer ...si e bine sa le ai scrise..de obicei noi faceam apoi expresii..si e bine ca tu sa le stii :*
bafta