Răspunsuri

2014-10-23T20:51:59+03:00
1. (Despre ape, cavităţi sau lucruri concave) Al cărui fund se află la o distanţă (relativ) mare de marginea de sus, de suprafaţă; adâncit, afund, adâncat, adâncos. ♢ Expr. (A ajunge, a trăi etc.) până la adânci bătrâneţe = (a trăi) până la o vârstă înaintată. ♦ (Adverbial; fig.) Profund. A privi adânc. 2. (Adesea adverbial) Care se află sau se întinde departe (în interior sau în linie orizontală). Rădăcină adâncă. ♦ Greu de străbătut; compact, des; întins, vast. Pădure adâncă. ♦ (Adesea adverbial) Care vine sau pare că vine din interior. Suspin adânc. ♦ Fig. (Despre senzaţii, sentimente etc.) Puternic, profund, intens. 3. (Despre plecăciuni, saluturi etc.; adesea adverbial) Făcut prin înclinarea mare a corpului. 4. (Despre voce, ton, timbru; adesea adverbial) Grav, jos, profund. 5. Fig. (Adesea adverbial) Care ţine de esenţa, de fondul lucrurilor; temeinic, profund, serios. 6. Fig. Desăvârşit, deplin, total. O linişte adâncă.Acum sper sa faci singur propozitii.



Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T20:53:41+03:00
Tata a suspinat adânc în timpul înmormântării bunicii.
În adâncul mării poţi vedea peştii cei mai frumoşi.
Mă privea adânc în ochi cât timp desena cercuri pe caiet.

Raţa a făcut mai mult de o undă când a început să înoate în lac.
Căţelul a simţit o undă şi s-a trezit.
Unda seismică am simţit-o şi în somn.
mulţumesc că ai ales răspunsul meu ca cel mai inteligent.
Chiar mi-a fost de ajutor :* multumesc
nu ai pentru ce.