Răspunsuri

2014-10-23T20:49:38+03:00
M=160-c
i=146-c
160-c+146-c=134
306-2c=134
2c=306-134
2c=172
c=86
m+86=160
m=74
i=146-86
i=60
Scuze nu inteleg
poi am scris numerele m si i ca diferenta apoi le=am inlocuit in a 2 suma si l-am scos pe c si apoi am inlocuit in celelalte 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T20:50:56+03:00
M+c=160
m+i=134
c+i=146
_______ (adun cele 3 relatii)
2m+2c+2i=440
2(m+c+i)=440=m+c+i=220 
i=220-(m+c)=60
m=134-1=74
c=160-m=86.
De unde la a flat pe I
pai ai m+c+i=220 si cunosti ca m+c=160, inlocuind obtii 160+i=220 de unde i=60.