Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Ly3
  • Ambiţios
2014-10-23T20:42:57+03:00
Amintiri=aduceri aminte;regrete=pareri de rau;a vorbi=a-si exprima punctul de vedere;a aprinde-a pune paie pe foc; a permite- a da voie; a navali- a se napusti,a se arunca; a observa-a baga de seama; a ironiza-a face de ras,a se naste-a se zamisli,a deveni;a se rostogoli-a se da de-a dura. :)
61 4 61
2014-10-23T20:45:26+03:00
amintiri-aduceri aminte;regrete-pareri de rau;a vorbi-a-si exprima punctul de vedere;a aprinde-a pune paie pe foc; a permite- a da voie;
17 3 17