Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T20:11:14+03:00
Xy are o bara deasupra sau e scris pur si simplu asa ?
  Daca e fara bara e asa :

xy -1x3
36+1x3 = 36+3 = 39
39:3=13 .
atunci vine :
xy -36
36+36 = 72 .
72:3 = 24 .
Asta e doar o modalitate , sunt mai multe...
mersi
Pentru putin .
:)
2014-10-23T20:20:50+03:00
xy -1x3
36+1x3 = 36+3 = 39
39:3=13 .

xy -36
36+36 = 72 .
72:3 = 24
4 4 4