Răspunsuri

2014-10-23T20:05:08+03:00
Cel  mai  mare  riu  din  Europa  este  riul  Volga
ai luat de pe calculator?
riul volga
poti sa ma ajuti la un ex
te rog mult
nu am luate de pe internet ci din carti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T20:09:04+03:00
Volga este cel mai mare fluviu din Europa ca lungime de 3690 km.
multumes dar ai luat d pe internet?
Este din propia mea experienta...
o foarte bine ,foarte bine
buna,te rog poti sa ma ajuti la un ex
Asa e, volga este cel mai mare