Explicati ce este gresit in urmatoarele enunturi:
1) Raionul pentru noi-născuți s-a inchis.
2) Politia a prins mai multi răifacatori.
3) Comportamenul liberului-cugetator m-a surprins.
4) Castigurile liberilor-profesionisti nu sunt mari.
5) I-am spus noului-venit in clasa ce tema avem pentru maine.

2

Răspunsuri

2014-10-23T19:45:21+03:00
1) nou-nascuti
2) rau facatori
3) liber-cugetatorului
4)liber-profesionitilor
5)nou-venitului
Am avut si eu exercitiul ista si am explicat astfel "in cele 5 propoziti sunt gresite cuvintele : noi, rai, liberului, liberului, noului deoarece ele sunt adverbe, iar adverbele nu isi schimba forma" sper ca te.am ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:48:58+03:00
1)Raionul pentru nou-nascuti s-a inchis.
2)Politia a prins multi raufacatori.
3)Comportamentul liber-cugetatorilor m-a surprins.
4)Castigurile liber-profesionistilor nu sunt mari.
5)I-am spus nou-venitului in clasa ce tema avem pentru maine.
9 4 9