Răspunsuri

2014-10-23T19:46:40+03:00
Si uite cum odata cu venirea toamnei intreaga natura isi schimba atat infatisarea, se imbraca intr-o mantie viu colorata cat si activitatea, animalele se pregatesc pentru anotimpul geros. Pasarile pleaca odata cu caldura zilelor si copacii astern un covor multicolor de frunze inaintea pasilor copiilor care pleaca zglobii acum din nou la scoala.
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:47:57+03:00
Mie-mi place anotimpul toamna fiind ca ma duce pe aripele gindurilor departe in imaginatia culorilor si viselor.E o craiasa toamna ,culorile ei imi readuce aminte de clipele care au zburat lin in amintirile mele .eu ador toamna.
Scurt ,clar si cuprinzator cred ca e o varianta buna)Succes:)
Multumesc foarte mult
Mi-a fost de ajutor
cu placere
ms mult!