Răspunsuri

2014-10-23T19:46:02+03:00
Neologismele sunt cuvitele noi aparute intr-o limba. (Ex: manager). Sper ca ti-am fost de ajutor!
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:50:21+03:00
Neologismele sunt cuvinte noi imprumutate din alte limbi sau create in interiorul limbii prin derivare sau compunere avand obligatoriu complement neologic.Neologismele  au patruns in limba romana dupa anul 1830.
exemple de neologisme: computer, laser, cip, robot, blog, informatica, design, desktop,weekend,soft 
9 4 9