Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:31:31+03:00
Copilaria o vad ca fiind indepartata desi multi imi spun ca sunt copil.
Tin minte ca inainte de a merge la scoala ma jucam mult mai mult si nu aveam aproape nici o indatorire. Totusi trebuia sa fiu ordonata, curata si sa nu fac prea multa galagie, in rest puteam sa fac orice, aproape ca in vise. Parintii se intreceau in a-mi indeplini dorintele si a-mi face surprize placute.
In vacante si in timpul liber de la sfarsit de saptamana ma simt din nou copil dar mi-e dor de colegi si imi dau seama ca la scoala de fapt ne jucam doar ca avem alte jucarii si alte reguli. 
E frumoasa copilaria si ma bucur ca o pot face mai frumoasa prin comportamentul meu.
2014-10-23T19:33:53+03:00
Copilaria este cel mai important si mai frumos moment pe care orice persoana o poate traii o data in viata.Asa ca nimeni nu ar trebui sa o iroseasca.

P.S.:Eu ti-am dat doar o idee daca vrei poti sa o scimbi. ^_^