Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:31:27+03:00
Sare- vulpea sare in tufis
       eu pun sare in mancare
port-am vazut nave in port
       eu port o vesta
tabla-prof.scrie pe tabla
        tabla acoperisului s-a desprins
capră - 1. animal; 2. aparat de gimnastică; 3. instrument pe care se taie lemnele
Mersi mult!
cu placere
2014-10-23T19:31:54+03:00

broasca ( animal-amfibian ) broasca ( de la usa )

corn ( de ciocolata) corn (de la vaca ) :))

noua ( haina noua ) si nota noua ;)

poartă - 1. uşă; 2. ca verb, în el-ea-ei-ele poartă; 3. poarta otomană
toc - 1. cel de la uşă; 2. cel de la pantoj; 3. cel de scris; 4. cel de ochelari
Mersi mult!
npc