Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:29:21+03:00
Ionica cu izbinda a dat testul pe 10                                                                       
Merge dar cu toate
aaaaaaaaaaa acus
omul care crede in dumnezeu e un mare credincios
vasile la implotasat pe victor ca sa joace fotbal
marcheazama ca cea mai buna plizzzzzzzz
2014-10-23T19:31:15+03:00
Arcasul Mundo calatoreste peste mari si tari ca-si ajute pe cei nevoiasi..