Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:31:14+03:00
Slab de inger=neputincios,sensibil
tras de par=cu greu
apa de colonie=apa murdara
a intoarce pe dos=a da lucrurile peste cap
a strica orzul pe gaste=a darui lucruri de valaore cuiva ce nu merita
a umbla cu ocaua mica
cap patrat=prost
braul cerului=curcubeu
60 4 60
2014-10-23T19:32:59+03:00
Slab de inger=fricos Tras de par=fortat Apa de colonie=parfum A intoarce pe dos=a rasturna A strica orzul pe gaste=a cheltui aiurea A umbla cu ocaua mica=a trisa Cap patrat=incapatanat Braul cerului=curcubeu
30 4 30