Alcatuiti enunturi cu ,cuvantul ''cap''
O propizitie cu sens figurat
O propozitie cu sens propriu de baza
O propozitie cu sens propriu secundar
La fel si cu cuvantul ''spranceana'' :
O propizitie cu sens figurat
O propozitie cu sens propriu de baza
O propozitie cu sens propriu secundar

2

Răspunsuri

2014-10-23T19:18:41+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:22:51+03:00
Sens propiu - Pe Gigel il doare capul.
Sens secundar - Bunica statea in capul mesei.
Sens figurat - Maria si-a scos capul in lume.

Sens propiu - Spranceana stanga era mai mare decat cea dreapta.
Sens secundar - Pe spranceana dealului este cainele Ioanei.
Sens figurat - Si-a ales toti prietenii pe spranceana.
11 4 11