Răspunsuri

2014-10-23T19:21:49+03:00
Familia mea a fost la vecinii.
Compani care lucram nu mia placut.
Timpul este temporal.
El este familiar.


1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:28:38+03:00
Prietenii mei mi-au tinut companie. Am format o campanie. Vulcanul a erupt. Familia m-a ajutat sa trec peste problemele mele. Baiatul acela mi se pare familar. Am o problema temporara. Tata a investit o suma mare de bani. Am o problema temporal
4 4 4