Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:14:59+03:00
In prima propozitie ''bine-crescut'' are sensul ca e educat,iar intr-a doua ''bine crescut'' are sensul de inalt.
1 5 1
2014-10-23T19:15:26+03:00
A dovedit ca e bine crescut=adica are cei 7 ani de acasa,are respect fata de ceilalti.
Iar a doua propozitie se refera la faptul ca e ''bine crescut'' in sensul ca sportul la ajutat sa aiba un aspect fizic frumos.
1 5 1