URGENT !!! AM NEVOIE DE AJUTOR !!! Primul ex. Stiind ca A x B egal79 si B x (A-2). Ex 2 Aflati numarul natural X ,stiind ca : 2 ori (X+7)-14 =28

2
A*B-A*C=79-49=30
Distibui pe Bună în paranteza
Ms mult te notez la cel mai bun
Scuze pe B
Ms

Răspunsuri

2014-10-23T19:10:21+03:00
La exercitiul 2:
2*(x+7)-14=28
2*(x+7)=28+14=42
x+7=42:2
x=21-7
x=14
Mersii mult dar va rog sa ma ajutati si la ex 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:11:17+03:00
Ex 2 : 2×(x+7)-14=28 2×(x+7)=42 x+7=21 x=14
Mai scrii odată cerința de la exercitiul 1
imediat asta fac\]