Răspunsuri

2014-01-07T12:46:07+02:00
A-b=141. 

a:b=4.18 => a=4.18b

4.18b-b=141. => 3.18b=141 => b=44.33

inlocuim... 4.18*44.33 => a=185.33


mi-am stricat tastatura explicandu-ti....
imi pare rau,scuze
never mind
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-07T12:47:45+02:00
Teorema impartirii cu rest : D=i * c + r 
c=4
r=18
a-b=141
a=b*4+18
a=141+b
141+b=b*4+18
141+b=4b+18
3b=141-18=123
b=41
a-41=141
a=182