Răspunsuri

2014-10-23T18:59:58+03:00
Nu fac enunturi ..iti dau doar exemple : 
Dulce : gustul zaharului , mierii 
sarut dulce , esti o dulce 

A bate : a bate toba , imi bate inima , bate fierul cat e cald ( proverb) , bate vantul ..etc . 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:00:11+03:00
Prajitura mamei e foarte dulce(gustoasă) E o dulce de fată(drăgălașa,simpatica) Viață dulce viata.(bună) Bate covoarele in gradina(scutură) Bate la ușa vecinei(ciocănește) Il bate pe Mihai(lovește)
5 5 5