Răspunsuri

2014-10-23T18:57:35+03:00
O zi de iarna este in viata oricarui om o zi de basm ...Cand fulgii se desprind lin de bolta cereasca si danseaza in aer pana cand ajung pe pamintul rece..Cand copiii se dau cu saniuta iar strigate gingase se aud din departari ...Cand zapada se lasa pe crengile ostenite ale copacilor iar fumul caselor se ridica  usor de peste tot si se indreapta spre norii plumburii...
multumesc mult
cu placere
cum se prescurteaza hidrogen
H asa cred
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:00:29+03:00
Iarna.                                                                                                                 Iarna mie mi se pare ca este cel mai frumos anotimp pentra ca este si anotimpul meu preferat.Ador sa vina iarna si sa inceapa sa ninga.Sa ninga cu fugi ca cristalele de luciosi.Iarna merg la munte impreuna cu familia .Imi place sa fac oameni de zapada , sa ma joc cu prietenii mei in zapada cea pufoasa.Iarna ma dau cu schiurile ,etc.Iarna pentru mine este cel mai drag si frumos anotimp.Nu mai am idei dar sper ca si asta sa te ajute.
6 3 6