Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:50:44+03:00
Datorita cartilor omenirea a putut sa evolueze, vazand anumite lucruri in carti, punandu-le in practica si invatandu-le, inspirandu-se de la ele si au creat si altele noi si imbunatatite.

Va multumesc mult si nu vreau sa par rau dar imi puteti da propozitie un pic mai lunga plz :)
2014-10-23T18:52:13+03:00
Rolul  cartii  in  evolutia  umanitatii  este  important  deoarece  fara  carti  nu  am  cunoste  nimic

daca nu le voi folosi pe acestea
Da...e bine si asa
mersi