EX:8 Calculati:
a) -12-8+7; c) 25-28-7; e) 6-14+8;
b) 9-16-3; d) -7-15-21; f) -9-7+11;
EX:9 Aflati valoarea expresiei numerice:
a) -3-8+12-4+11; b)4-5+11-9-4; c)9-2-8+4-21; d)-16-7+32-21+17; e)-16+9+27-11-8;
EX;10 Determinati valoarea expresiei x-y+z,daca:
a)x=9,y=-7.z=-8;
b)x=9,y=12,z=17;
c)x=-21,y=-6,z=17.

TEMA:SCADEREA NUMERELOR INTREGI
ajutatima va rod urgent imi trebuie


2

Răspunsuri

2014-10-23T18:51:55+03:00
9.B. -3
   C. -17
   E. 1
   A. 30
   D. 51
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:57:40+03:00
Ex. 8
a) -12-8+7=-20+7=-13
b)9-16-3=-7-3=-10
c)25-28-7=-3-7=-10
d)-7-15-21=-22-21=-43
e)6-14+8= -8+8=0
f) -9-7+11=-16+11=-5

2 5 2