Răspunsuri

2014-10-23T18:36:49+03:00
Antonimele-cuvintele cu sens opus. arhaismele-cuvintele luate din alta regiune a tari
arhaismele sunt cuvinte care au iesit din vorbirea xurenta, vechi. Regionalismele sunt din alta regiune a tarii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:37:11+03:00

Antonimele sunt cuvinte cu sens opus pentru altele.

Arhaismele sunt expresii care se foloseau demult, vechi..

Antonimele sunt cuvinte cu sens opus iar arhaismele sunt cuvintele scoase din uz .