Răspunsuri

2014-10-23T18:22:30+03:00
Se converteste astfel: 1.se desparte cuvantul in silabe: se-a-ra
                                2.dupa fiecare silaba se adauga sunetul p urmat de vocala din silaba respectiva: se-pe-a-pa-ra-pa
ex: pasare: pa-sa-re, deci pa-pa-sa-pa-re-pe
Nu stiu care e cuvantul dat, dar sper ca te-am ajutat sa intelegi si vei sti sa il transformi in ,,pasareasca"
deci se face cu strtok?
Ce inseamna strtok?? :)
este o functie in c++ folosita pentru sirurile de caractere strtok(sir,separator) si returneaza prima entitate pana la separator ( ,.?!)
Daci asta e problema de informatica... Nu mi-am dat seama...scuze...si eu sunt la liceu de info si sunt de-abia a 9a...daca e de facut un program care sa se faca asa, raspunsul meu nu e valabil...imi pare rau...si eu lucrez in c++ dar nu am facut inca astfel de probleme...nu m-am uitat si am crezut ca e ceva de lingvistica...chiar imi pare rau
nu e nimic oricum mersi de ajutor :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T22:50:51+03:00
# include<iostream>
# include<string.h>
using namespace std;
int main()
{
    char s[100],aux[100],voc[]="aeiouAEIOU";
    unsigned i;
    cin.get(s,100);
    for(i=0;i<strlen(s);i++)
      if(strchr(voc,s[i]))
      {
          strcpy(aux,s+i);
          strcpy(s+i+1,aux);
          i++;
      }
    for(i=0;i<strlen(s);i++)
      if((s[i]==s[i+1]) && (strchr(voc,s[i])!=0))
      {
          strcpy(aux,s+i+1);
          strcpy(s+i+2,aux);
          s[i+1]='p';
      }
    cout<<s;
    return 0;
}


3 5 3