Răspunsuri

2014-10-23T18:16:04+03:00
El este trist
El sta
Ea plabge
Ea este departe
Este tarziu
Este foarte senin astazi

sunt propozitii nu este text
Asta e compunere?!?!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:19:17+03:00
Este o zi frumoasa si senina de vara. Din pacate nu ma pot bucura de aceasta zii fiindca parintii mei i-au dus pisica surorii mele foarte departe.Ea  e foarte trista si plange pana tarziu. Ca sa o fac sa se simta mai bina i-am cumparat un plus cu forma pisicii ei. Acum ma pot bucura in continuare de restul zilelor fiindca sora mea nu mai plange. 
2 5 2