Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:15:38+03:00
Ex: 2 (pe langa 3/4) = 2ori 4+3 = 11/4 :*
se inmulteste intregul cu baza fractiei, se aduna cu exponentul (cel de deasupra liniei de fractie) iar raspunsul este supra baza initiala :*
sper ca te-am ajutat, nu prea ma pricep la definitii, doar la practica :)) :*
2 4 2
  • Utilizator Brainly
2014-10-23T18:23:57+03:00

Exemplu :  se inmulteste intregul cu baza si se aduna exponentul . Adica : 2*2 +5 =4+5 =
1 4 1