Indentificatimi predicatele verbale din propozitile:Eu am mers la teatru iar tu la opera.Scufita rosie era frumoasa dar totusi credula.Eu sunt un elev silitor cand sunt atent.Iarna fulgeroasa.E toamna mie frig si mie sete.Tatal meu este inalt slab si blond.Miruna a devenit domnisoara frumoasa.Nu o sa fie in cap cat necazuri am avut.Sunt obosit dupa ce am invatat.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:13:43+03:00
Am mers,era,sunt,fulgeroasa,e frig,a devenit(este),nu o sa fie,am avut,am invatat
2014-10-23T18:13:46+03:00
Am mers,are,sunt,sunt,mie (frig),mie(sete),este,a devenit,o să fie, sunt, am invațat