Formeaza perechi de cuvinte si completeaza tabelul cu cuvintele: urias, veselie, domol, bunatate, imens, vine, tristete, pleaca, rautate,ordonat, ingrijit, lin.

Cuvinte cu inteles asemanator si cuvinte cu inteles opus.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:14:06+03:00
Ordonat=ingrijit ,bunatate=rautate ,vine=pleaca , domol =lin , urias =  imens sper sa te ajute
2014-10-23T18:15:09+03:00
Urias-imens        veselie-tristete

  domol-lin
 ingrijit-ordonat            rautate-bunatate    vine-pleaca