Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:09:20+03:00
Viforeala < vifor + ,,-eala"
vifornita< vifor+ ,,-nita" 
Primele sunt cuvinte de baza, iar ,,eala,, si ,,nita,, sufixele....
Sper ca te-am ajutat! :* 
viforeala este format prin derivare cu sufixul eala de la substantivul vifor
vifornita format pri derivate cu sufixul nita de la substantivul vifor
Sper sa fie bine!
coronita?
stiu dar nu e asa usor.De exemplu,moara este cuvantul de baza al cuvantului morar Gavrileacdavid?
Multumesc frumos Gavrileacdavid :* !
2014-10-23T18:11:34+03:00
Viforeala : s-a format din cuv. De baza "vifor" + sufixul "-eală" Vifornita : s-a format din cuv. de baza "vifor" + sufixul "-nita"
2 5 2