Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:08:28+03:00
Invataturile morale sunt cele mai folositoare in viata. invataturile morale sunt de folos. invataturile morale pot fi chiar triste. invataturile morale nu le intelege oricine. invataturile morale sa nu le uiti niciodata!!!

2014-10-23T18:21:14+03:00
Invataturile morale sunt parti principale a unui om.Invataturile morale sunt triste dar si clipe de fericire. Invataturile morale fac parte din viata omului. Invataturile morale nu poti sa le uiti niciodata fiindca amintirile sunt o parte care nu este secundara.
1 5 1