Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:02:16+03:00
Ce compunere.....?????

O compunere de 15/20 randuri in care personajele sa fie vulpea si iepurele in compunere vei folosi cel putin 5 personificari!
Va rog tare sa ma ajutati!!!
te rog ajutama!!!!!!
Ma ajuti ?Te rog!!!
2014-10-23T18:06:07+03:00
De ce sa fie compunerea?
O compunere de 15/20 randuri in care personajele sa fie vulpea si iepurele in compunere vei folosi cel putin 5 personificari!
Va rog tare sa ma ajutati!!!
O compunere de 15/20 randuri in care personajele sa fie vulpea si iepurele in compunere vei folosi cel putin 5 personificari!
Va rog tare sa ma ajutati!! aceasta este compunerea !Bafta!