Răspunsuri

2014-10-23T18:00:13+03:00

a) Da , nu e rău .  tu ?
  merge bine , mulțumesc .
 b ) Bună , Sylvie . Bună , Francois
. Ce mai faci ?
foarte bine
aici nu stiuu
 Ei bine , la revedere
 . la revedere , Francois .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:19:41+03:00
Lucrurile merg bine,multumesc.
Buna Sylvie.
Buna Francois.
Ce mai faci?
Bine ...tu.?
Bine,bine..
Ei bine,la revedere..
La revedere Francois..
Sper ca te.am ajutat.Bafta in continuare! :*
2 5 2