Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:05:59+03:00
Un roman poate creea iluzia reabilitatii.
L-am prevenit ca va lua nota proasta daca nu va invata.
El provine dintr-o famile mare.
Acel accident a fost o oroare.
Ma dus in eroare gestul ta.
Trebuie sa scrii cu aliniat.
Exercitiul il vom face oral.
Maine va voi da orarul.
Sper sa te fi ajutat.
multumesc ! am gresit sa scriu ca erai a preveni-a proveni, oroare-eroare ma it multumesc mult ^^
pt nimic
2014-10-23T18:11:09+03:00
Oroarea este un sentiment de graoaza . :P
Am o eroare la matematica. :P