Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:54:08+03:00
Epitetul este o figură de stil care se adaugă unui substantiv sau unui verb, cu rolul de a scoate în evidență mai nuanțat o trăsătură a obiectului sau a acțiunii și pentru a da mai multă expresivitate artistică creației.
Exemple: 
- nori aurii
- cer azuriu
- copac crud
etc.
SAU ASA MIA DAT PROFA : ADAUGAREA UNUI DETERMINAT PE LANGA UN SUBSTANTIV SAU UN VERB , ASTFEL INCAT SA SE PREZINTE UN OBIECT INTR-O LUMINA DEOSEBITA,CORESPUNZAND IMPRESIEI PE CARE O ARE SCRIITORUL
TIPURI ; EPITET CROMATIC -PREZINTA DETALIILE COLORISTICE
EPITET PERSONIFICATOR -CEL IN CARE DETERMINANTUL ARE LA BAZA ATRIBUTIUL UNEI INSUSITI DE FIINTA INSUFLETITA ex:casuta ALBA VINETIE......(octavian goga)
sper sa fie de folos
2014-10-23T17:55:06+03:00
Epitetul este  cuvantul adaugat unui substantiv , verb pentru al clasifica estetic. Exprima o insusire a obiectului pe care il pune intr-o lumina noua impresionand cititorul!
1 5 1