Răspunsuri

2014-02-26T22:35:48+02:00
Trebuie sa vorbesti despre exprimarea directa a sentimentelor,despre sentimentele transmise,despre tabloul descris si eul liric.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T22:39:43+02:00
Demonstreaza deci ca apartine genului liric,vocea textului fiind eul liric.Este un pastel,deoarece modul de expunere predominant este descrierea.
Eul liric insista pe transmiterea de sentimente si idei cu ajutorul procedeelor stilistice si artistice(si aici punctezi cu citate,si secvente din pastel)
Multumesk... :**.. un raspuns.. bun..
Cu placere,de asta suntem aici;)
Dap.... trebuie sa ne ajutam intre noi..;)
Relativ,ne facem temele unul altuia,ca fratii :))
:))