Răspunsuri

2014-10-23T17:42:38+03:00
sătean, săteancă, sătesc, sătuleţ, sătişor, consătean.
sper ca te-a ajutat
pup:D
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:43:27+03:00
Sat: satuc, satean, sate , saturi, sateanca, satulet, satisor, consatean
sate si saturi nu merrg.pentru ca sunt la plural
SAT: satenca satean, consateanca
sate nu se puna
si saturi
sătean, săteancă, sătesc, sătişor , satulet .