Răspunsuri

2014-10-23T17:40:23+03:00
Sateni, , comuna, deal, campie, muncitori, animale, case, agricultura
comuna casa primarie deal iaz animale oameni
scz dar catun si primarie nu se incadreaza in campul lexical al acestul cuvant
aa
♥ pup
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:49:58+03:00
Camp Lexical = Cuvinte care fac parte din aceeasi categorie
sat=case,oameni,primarie,biserica,drumuri,izvoare
Tot ce se gaseste in sat
Sper ca te-am ajutat Bia ♥
2 5 2