Răspunsuri

2014-10-23T17:39:14+03:00
Nume de persoana : Harap-Alb , 
nume de localitati : Alba Iulia
ierburi : floarea-soarelui ( care e planta) :P . 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:42:24+03:00
Nume de persoană: Ana-Maria, Alina-Mihaela, Paula-Alexandra, Cornelia-Ioana, Ane-Marie, Claudia-Elena, etc.
Localități: Miercurea-Ciuc, Cluj-Napoca, Turnu-Măgurele, Piatra-Neamț, Satu-Mare, etc.
Ierburi: Coada-șoricelului, Floarea-soarelui, Mânuța-Maicii-Domnului, Capra-neagră, Mierea-ursului, etc.
1 5 1