Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:39:37+03:00
Plantele sunt esenta vietii, peste 60 % din oxigenul pe care noi in respiram este dat de plantele terenstre , restul fiind produs de cele acvatice ("patura" verde de deasupra marilor, oceanelor , etc , produce foarte mult oxigen in prezenta luminii ) . astfel, plantele sunt cea mai importanta sursa a vietii . pe langa asta, plantele sunt pricipala sursa de hrana : nu doar pentru oameni ci , mai important, pentru animale . daca plantele nu ar exista , nu ar exista nici animale fiindca, chiar si cele carnivore, se hranesc cu alte animale , care la randul lor sunt omnivore sau ierbivore, fara plante, nu exista animale ierbivore, fara ierbivore nu exista carnivore, deci, nici oameni . astfel, plantele reprezita totul : hrna, aerul si ... viata . succes la teme, sper ca am ajutat :*.

25 4 25
2014-10-23T17:41:02+03:00
Importanta plantelor .Plantele sunt un factor  foarte importat pentru viata pe pamint .Plantele prin Fotozinteza absoarbe Co2 si elimina O2 cu ajutorul caruia noi traim pe pamant .Plantele contin vitamine 
Din cele mai vechi timpuri oamenii au observat ca anumite plante au proprietatea de a vindeca anumite boli.Stiati ca foarte multe medicamente care sunt folosite acum pentru tratamente au la baza substante extrase din plante? De exemplu , ultimele medicamente aparute pentru tratarea bolii Alzheimer, Vioxx si Celebrex, se bazeaza pe inhibarea unor enzime (ex. ciclooxigenaza – 2, enzima care produce inflamatia, aceasta avand rol major in aparitia bolii Alzheimer, artritei si totodata a cancerului) de catre diferite substante care au fost descoperite in ghimbir, curcuma, hamei, rozmarin, etc. Un alt exemplu il constituie descoperirea aspirinei, care reduce durerea si scade productia de hormoni antiinflamatori, prostaglandinele care este responsabila de producerea acidului arahidonic, combustibil responsabil pentru producerea si dezvoltarea cancerelor. Dar stiati ca pentru prima data acidul salicilic, creat din salicilina, a fost gasit in natura in scoarta tulpinii „copacului durerii de cap”, salcia argintie?
11 4 11