Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:32:26+03:00
Este doar o cauza: -Lupta marilor puteri pentru a-si extinde teritoriile si influenta.
Da, da..daca ai sti cate cauze sunt... :))
Problemele coloniale, cursa inarmarilor, piete de desfacere (debusee).. mda.. :))
Ele zunt mai multe ,dar am nevoe de cele mai importante
Ti-am spus eu 3 cauze importante..ar mai fi disputele anterioare nerezolvate, etc..
Totul e in regula ,multumesc mult de raspunsuri
2014-10-23T17:36:23+03:00
La 28 iunie1914, printul austriac Frant-Ferdinand efectua o vizita oficiala la Sarajevo. A fost asasinat, impreuna cu sotia sa, de catre Gavrilo Princip, un studen bosniac. O luna mai tarziu Austro-Ungaria declara razboi Serbiei, acuzata ca ar fi pregatit atentatul. Atentatul de la Sarajevo a fost doar pretextul razboiului. Cauzele acestui prim conflict mondial au fost mult mai adanci: concurenta economica, imperialismul si nationalismul. Una din principalele cauze inceperii primului razboi mondial este dorinta Germaniei si Italiei de a-si intari pozitiile, prin toate mijloacele posibile, fata de Rusia, Franta, MareaBritanie, Imperiul Austro-Ungar din centrul Europei si Imperiul Otoman-in decadere. Tarile mici au ramas neutre. asta ne-a predat noua pe caiet la cauze