Răspunsuri

2014-10-23T17:32:16+03:00
Haide sa jucam hartie foarfeca si piatra..
esti tare ca piatra.
A intrat la facultatea pe care si-a dorit-o.
Acuma a intrat in casa
Ai pierdut la joc
Te-ai pierdut in ochii ei..

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:34:04+03:00
Eu fac fata ploii.(fig)
eu am o fata frumoasa.(prop)
El e puternic piatra.(fig)
O piatra a cazut in fintina.(prop)
Toamna intra in suflete oamenilor.(fig)
ionel a intrat in casa.(prop)
Eu am pierdut o prietenie strinsa(fig)
El a pierdut la un joc de Bingo(prop)
eu am pierdut o prietenie strinsa e incorecta poate Ion s-a pierdut la raspuns la lectia de geografie
ok,mersii :)