Răspunsuri

2014-10-23T17:30:36+03:00
Dumneata,dumneavoastră,matale (popular)...sper ca e bine nu am prea inteles
Ma ajutati cu niste cuvinte la persoana a 2-a singular si plural cite una fiecare!!!
Aaa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:32:21+03:00
Tu dansezi     tu dansai   tu ai dansat    tu vei dansa   tu dansasesi    tu dansarai
voi dansati    voi dansarati    voi ati dansat   voi veti dansa  voi dansaserati  
2 5 2