Răspunsuri

2014-10-23T17:19:12+03:00
Cred ca din Izvorase de unde izvoraste riurile. Fiecare riu are inceputul sau adica izvorasul ala.
cred ca team ajutat:)
Nu prea...
sa ma scuzi.
nu-i nmc
riurile si lacurile s-e alimenteaza din:ploi si zapezi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:44:36+03:00
    Raurile se alimenteaza din izvoare, ploi, zapezi, iar lacurile din rauri, ploi, zapezi.
Majoritatea au alimentare pluvială. Mai pot avea alimentare nivală (din zăpezi care se topesc), glaciară (din ghețari montani sau de calotă), sau alimentare mixtă.