Transcrieti cuvintele scrise corect.

Mixer/micser
Zigzag/zixzag
Cocs/cox
Taxã/tacsã
Ficsi/fixi
Rucsac/ruxac
V.Alecsandri/V.Alexandri
Exemã/egzemã/eczemã
Procsim/proxim
Reflucs/reglux

2

Răspunsuri

  • krs
  • Ambiţios
2014-10-23T17:13:09+03:00
Hai ca te ajut eu ok
?

Bine
mixer,zigzag,cox,taxa,fixi,ruxac,v.alecsandri,exema,proxim,reflux
sper ca te-am ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:15:31+03:00
Mixer
Zigzag
Cocs
Taxa
Rucsac
Alecsandri
Proxim
Reflux

Sper ca te-am ajutat